Sunday, August 30, 2009

India on my way

Nå har jeg akkurat gjort ferdig en ny smykkekolleksjon - skissene vel å merke - og de skal med fly til India imorgen tidlig!

Det er så spennende at jeg nesten ikke vet hva jeg skal gjøre! Hittil har jeg stått for all produksjon selv, men nå skal jeg få satt bort en del av produksjonen.

Og ikke nok med det - jeg reiser ned selv om en månedstid for å ferdigstille sånn at jeg kan presentere den til alleoghverman når juleshoppingen starter! Det er planen ihvertfall - og da må jeg nok utvide arbeidstiden til 5 timer på kvelden også :)

Jeg kan ikke si noe mer nå, men lover en unik og spennende kolleksjon rett fra hjertet av vestbygda, til fine priser - male and female creations!

Nå vet jeg hva jeg skal gjøre - vi skal på Macern og kjøpe burger! JUBEL!

No comments: