Monday, August 3, 2009

Inspirasjon 3 - Hærlig regnvær!


Jeg har egentlig de siste årene foretrukket å sitte inne og kose meg når det regner, har egentlig alltid likt regnvær, gjerne med torden!
Og jeg har ikke vært en av dem som er ute med ungen uansett vær. Vi har dratt på besøk, shoppet og kost oss inne med lego når det regner. Og lillemann har løpt inn når dråpene har falt, så da har det vært helt ok, ingen dårlig samvittighet der.

Men i dag var det sånn at lillemann ville ut å sykle. Så jeg lot han holde på utenfor mens jeg ryddet litt inne.

Så ville han sparke badeball med mamman sin. Og siden det ikke regnet akkurat da, så gjorde vi det. Og mens vi holdt på begynte det å regne.
OG JEG SYNTES DET VAR VANVITTIG GODT, MORRO og skikkelig, skikkelig HÆRLIG! Vi lo, snudde ansiktene opp mot dråpene og kastet badeballen høyt, høyt opp! Snakk om energibombe!

Akkurat nå er regnvær det beste jeg vet! Jeg kan ikke fatte at jeg hadde glemt hvor befriende regn føles...

No comments: