Saturday, June 6, 2009

Kreativ Mamma

Nå skal denne bloggen vises på http://www.kreativmamma.no/ !
Jeg har laget vignetten til logoen, et samarbeids som skjedde ganske tilfeldig. Jeg traff på redaktøren i et forum og syntes ideen hennes om dette nettstedet var helt supert! Dette er noe vi kreative mammaer trenger! Så da spurte jeg like godt om hun trengte logo - så vips - her er resultatet!

Jeg skriver om det som skjer i min verden, men ikke nøl med å komme med forslag og innspill! Har du lyst til å prøve malepenselen, kull, blyant - you name it, bare spør om råd og tips, så kan jeg lage et innlegg om det. Jeg skal prøve så godt jeg kan å svare på alt du måtte lure på innenfor billedkunst og smykkedesign, drift, salg og alt det der.
Send spørsmål på denne epost-adressen : post@wennersgaard.no

No comments: