Tuesday, June 16, 2009

18 år igjen...



Da har jeg landet litt etter helgens marked :) Det var utrolig morro, litt slitsomt, men pyttpytt! Og det er utrolig mange som tror jeg er 18 år... Og at jeg bare sto der for eieren... Legg på 10 år du - svarte jeg - litt usikker på om det skulle taes som et kompliment eller ei... hmmm...

Vel, vi får se om denne " 18-åringen" har klart å kapre noen nysgjerrige til ny-åpningen av verksted/atlieret mitt nå på lørdag! Jeg vil helst tro det. Det var flere intresserte enn alders-bommere :)

Det ble også salgssuksess for ei jeg solgte noen nydelige akrylhjerter av - jeg skal høre med henne imorgen om jeg kan få presentere henne på nettsiden min. Hun er utrolig flink!

Nå er det Frustrerte Fruer som venter, jeg trenger min dose med glamorøse husfruer - akkurat som jeg skal bli... right....

No comments: