Thursday, September 17, 2009

Høst i lufta - Vårkolleksjon på vei...

Det er egentlig ganske godt å se høsten komme. Jeg sitter å jobber med en vårkolleksjon, og det blir litt rart, men det er en god måte å utnytte den energien høsten gir meg. God stemning og tanken på masse tente stearinslys, kakao og masse flotte farger - da er skapergleden størst av alt! (Også nærmer vi oss jul, og jeg sparer allerede papprør til juleverkstedet jeg skal ha med lillemann!)

Men mye skal skje først!
Min første produksjons og India-tur ligger rett rundt hjørnet-og selv om det er vårkolleksjonen som produseres, vil jeg kunne presentere den til dere før jul!
Det blir en snik-premiere for dere som titter innom Stabburet (og kanskje nettbutikken), før den skal presenteres for butikker i januar/februar!

Jeg gleder meg som en lillemann i bursdagsrus!

Foto: Finn Arild Olsen

No comments: