Wednesday, November 11, 2009

Julen 2009


Juleprogram for Stabburet på Wennersgård


Julen starter 14 November!

Da kan du hver lørdag ( untatt 28 November - se programmet nedenfor)få servert nytrukken kaffe, deilig indisk te og noe godt å bite i samtidig som du kan finnede helt spesielle julegavene. Enten til en du er glad i, eller til deg selv!
På stabburet finner du unik smykkedesign laget og designet av meg;
Sølv-hjerter, perler, stener, armringer, ørepynt, one-of-a-kind-design og smykker somtilpasses akkurat deg!

Helt nytt, og som en smakebit på den nye kolleksjonen min , kan du nå få Herresmykker med traktor-motiv! Smykkeproduksjonen har nå blitt plasset i New Dehli, India,hvor et flott gullsmed-team jobber etter tegningene mine.
Denne kolleksjonen lanseres ikke før våren 2010, men allerede nå kan du få en liten kikk!
I tillegg finner du et utvalg billdekunst og kan bestilleFeel-good-art : Personlig kunst av dine egne fotografier! Se mer på http://www.wennersgaard.no/!


Stabburet har også et stort utvalg nydelige akryl-hjerter designet av Margrethe O. Stenslund! Disse kan henges ute eller inne, legges på bordet, brukes i dekorasjoner +++ Mange fargevarianter og en utrolig unik teknikk!
VELKOMMEN!
Jeg har åpent:
14 og 21 Nov. Kl. 12-17
28 og 29 Nov. er jeg på julemesse i Drøbak
5, 12 og 19 Desember er jeg på Stabburet igjen fra Kl. 12 - 17
Tegnebord til barna som blir med!

No comments: